Dostępność
Deklaracja dostępności
Przedszkole Publiczne nr 80 w Szczecinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej strony internetowej Przedszkole Publiczne nr 80 w Szczecinie.
Daty publikacji i aktualizacji
Data publikacji strony internetowej: 2012-09-05.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-05.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Data sporządzenia
Deklaracja sporządzono dnia: 2020-10-05.
Deklarację ostatnio aktualizowano dnia: 2024-03-05
Treści lub funkcje niedostępne
pliki PDF (powód: • Zamieszczone na stronie dokumenty w formie plików PDF mogą nie być dostępne cyfrowo w całości gdyż były skanowane. • Zamieszczone na stronie dokumenty w formie plików PDF mogą nie być dostępne cyfrowo w całości gdyż zostały przesłane przez podmiot zewnętrzny. )
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Małgorzata Bzdręga, pp80@miasto.szczecin.pl Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 91 431 81 38.
Informacje na temat procedury
zgłoszeń o nieprawidłowościach w zakresie zgodności oraz występowania o informacje i treści wyłączone z zakresu ustawy
Na podstawie Art.18.(1-6): Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Na podstawie Art.18.7: W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie wejść do budynków
Do budynku przy ul. Władysława Łokietka prowadzą 3 wejścia. Budynek parterowy wolno stojący z trzema wejściami do których prowadzą trzy schody (2 wejścia) wysoki krawężnik (jedno wejście dla dostawców). Między pomieszczeniami znajdują się progi. Wąskie ciągi komunikacyjne- przejścia.
Dostosowanie korytarzy
Korytarz znajduje się na jednym poziomie.
Dostosowanie schodów
Brak schodów.
Dostosowanie wind
Brak nie dotyczy.
Dostępność pochylni
Brak nie dotyczy
Dostępność platform
Brak nie dotyczy.
Dostępność informacji głosowych
Nie ma dostępów do ich informacji głosowej.
Dostępność pętli indukcyjnych
Brak
Dostosowanie parkingów
Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Znajdują się przy ul. Władysława Łokietka 16.
Prawo wstępu z psem asystującym
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność tłumacza języka migowego
Od 1 kwietnia 2012 r. weszła w życie ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz.U.2017.1824 t.j. z dnia 2017.10.02), która daje prawo osobom mającym trudności w komunikowaniu się do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w przeszkolu. W związku z powyższym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z usługi, powinna zgłosić ten fakt w Przedszkole Publiczne nr 80 w Szczecinie. Termin realizacji usługi uzależniony jest od dostępności tłumacza w Europejskim Centrum Obsługi Głuchych, nie powinien jednak przekroczyć 3 dni roboczych, licząc od daty otrzymania zgłoszenia przez Przedszkole Publiczne nr 80 w Szczecinie.
Dane teleadresowe podmiotu publicznego:
Przedszkole Publiczne nr 80 w Szczecinie
ul. Władysława Łokietka 16, 70-256 Szczecin
• E-mail: pp80@miasto.szczecin.pl
• Tel: 91 431 81 38
• Faks: 91 431 81 38
• osobiście – u pracownika przedszkola prowadzącego dany zakres spraw.
Aplikacje mobilne
Nie dotyczy
Dodatkowe informacje
Dane kontaktowe:
Paweł Szczyrski – Koordynator do spraw dostępności
adres do korespondencji: pl. Armii Krajowej 1 70-456 Szczecin
tel. 91 480 20 70, tel. kom. 601 757 898
e-mail: pszczyr@um.szczecin.pl
Deklaracja dostępności
Przedszkole Publiczne nr 80 w Szczecinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej strony internetowej Przedszkole Publiczne nr 80 w Szczecinie.
Daty publikacji i aktualizacji
Data publikacji strony internetowej: 2012-09-05.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-10-05.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Data sporządzenia
Deklaracja sporządzono dnia: 2020-10-05.
Deklarację ostatnio aktualizowano dnia: 2024-03-05
Treści lub funkcje niedostępne
pliki PDF (powód: • Zamieszczone na stronie dokumenty w formie plików PDF mogą nie być dostępne cyfrowo w całości gdyż były skanowane. • Zamieszczone na stronie dokumenty w formie plików PDF mogą nie być dostępne cyfrowo w całości gdyż zostały przesłane przez podmiot zewnętrzny. )
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Małgorzata Bzdręga, pp80@miasto.szczecin.pl Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 91 431 81 38.
Informacje na temat procedury
zgłoszeń o nieprawidłowościach w zakresie zgodności oraz występowania o informacje i treści wyłączone z zakresu ustawy
Na podstawie Art.18.(1-6): Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Na podstawie Art.18.7: W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie wejść do budynków
Do budynku przy ul. Władysława Łokietka prowadzą 3 wejścia. Budynek parterowy wolno stojący z trzema wejściami do których prowadzą trzy schody (2 wejścia) wysoki krawężnik (jedno wejście dla dostawców). Między pomieszczeniami znajdują się progi. Wąskie ciągi komunikacyjne- przejścia.
Dostosowanie korytarzy
Korytarz znajduje się na jednym poziomie.
Dostosowanie schodów
Brak schodów.
Dostosowanie wind
Brak nie dotyczy.
Dostępność pochylni
Brak nie dotyczy
Dostępność platform
Brak nie dotyczy.
Dostępność informacji głosowych
Nie ma dostępów do ich informacji głosowej.
Dostępność pętli indukcyjnych
Brak
Dostosowanie parkingów
Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Znajdują się przy ul. Władysława Łokietka 16.
Prawo wstępu z psem asystującym
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność tłumacza języka migowego
Od 1 kwietnia 2012 r. weszła w życie ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz.U.2017.1824 t.j. z dnia 2017.10.02), która daje prawo osobom mającym trudności w komunikowaniu się do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w przeszkolu. W związku z powyższym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z usługi, powinna zgłosić ten fakt w Przedszkole Publiczne nr 80 w Szczecinie. Termin realizacji usługi uzależniony jest od dostępności tłumacza w Europejskim Centrum Obsługi Głuchych, nie powinien jednak przekroczyć 3 dni roboczych, licząc od daty otrzymania zgłoszenia przez Przedszkole Publiczne nr 80 w Szczecinie.
Dane teleadresowe podmiotu publicznego:
Przedszkole Publiczne nr 80 w Szczecinie
ul. Władysława Łokietka 16, 70-256 Szczecin
• E-mail: pp80@miasto.szczecin.pl
• Tel: 91 431 81 38
• Faks: 91 431 81 38
• osobiście – u pracownika przedszkola prowadzącego dany zakres spraw.
Aplikacje mobilne
Nie dotyczy
Dodatkowe informacje
Dane kontaktowe:
Paweł Szczyrski – Koordynator do spraw dostępności
adres do korespondencji: pl. Armii Krajowej 1 70-456 Szczecin
tel. 91 480 20 70, tel. kom. 601 757 898
e-mail: pszczyr@um.szczecin.pl